Már a legkisebb BMW-nek is világít a hűtőrácsa
Immár az 1-es BMW is rendelhető Iconic Glow vesékkel.
Immár az 1-es BMW is rendelhető Iconic Glow vesékkel.
A 13 millió forint alatti árával a legolcsóbb BMW-ként jegyzett új 1-es szériából rögtön két példányt is vallatóra fogtunk, a 163 lóerős lágyhibrid dízel 120d-t és az immár „i” jelzés nélküli 300 lovas benzines M135-öt.
A 2-es Gran Coupé kínálat nemcsak 3 hengeres új alapmodellel, hanem egy erős új összkerekes kivitellel is gazdagodott.
Megkezdődött a teljesen új 1-es sorozatú BMW benzines alapmodelljének hazai forgalmazása.
Immár “i” betűjelzés nélkül és az elődjénél 6 lóerővel kisebb teljesítménnyel kapható a vadonatúj BMW M135 xDrive.
Megkezdődött a teljesen új 1-es BMW hazai forgalmazása, a nyitóár 14-15 millió forint magasságában alakul.
Európában csak 300 lóerős a világ többi részén 317 lovas változatban kínált új BMW M135, melynek típusjelzéséből most először kikopott az “i” karakter.
Megérkezett a BMW kompakt modelljének vadonatúj negyedik generációja, mely most először “i” betűjelzés és kézi váltó nélkül támad.
Ennél nagyobb teljesítményre nem nagyon lehet szükség a kompakt bajorban.
Megérkezett a Mercedes-AMG A35 és az Audi S3 riválisának felfrissített változata.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M135i-t nem tartják elég erősnek, sportosnak.
A fejlesztők találtak még közel 50 extra lóerőt az alapmodell 128ti motorjában.
Az M135i xDrive alá pozícionált újdonság komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Az izgalmas sportkompakt motorjában találtak még 42 extra lóerőt.
Megérkezett a 306 lóerős M135i izgalmasnak ígérkező kisebb testvérmodellje.
Az újdonság azoknak készült, akik az M135i csúcsmodellnél valamivel visszafogottabb kivitelre vágynak.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hagyományos BMW-értékekkel szakító új 1-es, és azt is megnéztük, hogy miben különbözik tőle a divatterepjárósra faragott új X1-es.
A már itthon is rendelhető BMW-újdonság legolcsóbb változatában egy 140 lóerős benzinmotor dolgozik.
Hátsókerék-hajtás és 6 hengeres motor nélkül érkezik hazánkba a bajor gyártó legújabb modellje.
A bajor gyártó újdonsága hátsókerék-hajtás és hathengeres motor nélkül nyit új fejezetet a típus történetében.